HR Marketing

Co nasza zakładka kariera jest użyteczna ( RWD, UX, flow, ilość kroków do aplikacji)? Czy ogłoszenia o pracę w naszej firmie są atrakcyjne dla wybranej grupy talentów, które chcemy pozyskać?

Nie tylko na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas konsultacji. Warto zwrócić uwagę jeszcze m.in. na to czy program on-boardingowy jest odpowiednio komunikowany pracownikom? Jak zacząć przygotować strategię EB? Jak wykorzystać potencjał social media?. Pytań i obszarów, o które trzeba dbać w employer brandingu jest na prawdę dużo. Wierzymy, że każda firma ma unikalną historię, kulturę organizacyjną i atmosferę – trzeba ją tylko umieć odpowiednio zakomunikować. Synergia naszych kompetencji: marketingowych, komunikacyjnych i HRowych gwarantuje najlepsze podejście i wymierne rezultaty.

Na branżę HR, która jest obecnie bardzo mocno konkurencyjna, patrzymy out of the box – co stanowi naszą przewagę. Uważamy, że, aby zdobyć trwałą przewagę rynkową, wyróżnić się i przyciągać najlepszych agencje powinny realizować działania marketingowe i komunikacje odpowiadając na dynamikę rynku i oczekiwania klientów biznesowych i indywidualnych.

Konieczne jest wyróżnienie i komunikacja HR marketingowa. Jesteśmy ekspertami od komunikacji marketingowej, pomożemy budować przewagę konkurencyjną Twojej firmy. Powielanie tego samego szymela ogłoszeń dla wszystkich, wykorzystywanie darmowych zdjęć ze stocków – nie da nowych, lepszych efektów, których oczekują Twoi Klienci. Content marketing strony www, wartościowe infografiki czy możliwość czatu on-line z konsultantami – czy te standardy działają w Twojej firmie? Wspieramy klientów oferując im wysokiej jakości, kompleksowe usługi outsorcingu marketingu.

Prowadzisz start-up lub średnią firmę? Widzisz jak dynamicznie zmienia się rynek: klienci i pracownicy. Nie masz zasobów aby tworzyć rozbudowany dział marketingu i HR. My zrealizujemy te zadania za Ciebie, a ty będziesz mógł skupić się na sprzedaży i doskonaleniu obsługi klienta.

Światowe badania – Barometr HR przeprowadzone w 2015 roku przez Michael Page, globalną firmę z obszaru doradztwa personalnego mówią, że menedżerowie działów HR za trzy najważniejsze priorytety uznali: zarządzanie talentami – 33%, szkolenia i rozwój – 33%, pozyskiwanie talentów i rekrutację – 32%. Na liście znalazła się też mobilność, zaangażowanie pracowników, retencja, dostęp do talentów i zdobywanie przez HR nowych umiejętności. Dlatego proponujemy Ci outsourcing zadań „miękkiego HR” oraz orientacji marketingowej Twojej firmy. Dziś, te działania muszą być spójne, komunikacja i marketing skierowany jest do człowieka, nieważne czy jest klientem czy pracownikiem.

Audyt komunikacji HR i potencjału employer brandingowego

Patrzymy na innych a często zapominamy o własnym podwórku. Dlatego proponujemy przeprowadzenie audytu. Audyt może dotyczyć weryfikacji dotychczasowej komunikacji procesów HR w Twojej firmie, postrzegania jednostki w strukturze organizacyjnej firmy a także ewaluować postępy, aby jeszcze bardziej zwiększyć efektywność Twoich działań. Audyt to etap, który jest częścią całego projektu, a jego cel uzależniony jest od Twoich oczekiwań.

 

Szukamy insightów, badamy, pytamy bezpośrednio, dobrze się rozglądamy.

Wszystko po to aby opracować Twoją wyróżniająca się strategie marki pracodawcy. Tutaj nie ma drogi na skróty.