Szkolenie Market(ing) Biznes Lider

Prowadzisz start-up lub średnią firmę? Widzisz jak dynamicznie zmienia się rynek: klienci i pracownicy. Nie masz zasobów aby tworzyć rozbudowany dział marketingu i HR. My zrealizujemy te zadania za Ciebie, a ty będziesz mógł skupić się na sprzedaży i doskonaleniu obsługi klienta.

Światowe badania – Barometr HR przeprowadzone w 2015 roku przez Michael Page, globalną firmę z obszaru doradztwa personalnego mówią, że menedżerowie działów HR za trzy najważniejsze priorytety uznali: zarządzanie talentami – 33%, szkolenia i rozwój – 33%, pozyskiwanie talentów i rekrutację – 32%. Na liście znalazła się też mobilność, zaangażowanie pracowników, retencja, dostęp do talentów i zdobywanie przez HR nowych umiejętności. Dlatego proponujemy Ci outsourcing zadań „miękkiego HR” oraz orientacji marketingowej Twojej firmy. Dziś, te działania muszą być spójne, komunikacja i marketing skierowany jest do człowieka, nieważne czy jest klientem czy pracownikiem.

Audyt komunikacji HR i potencjału employer brandingowego

Patrzymy na innych a często zapominamy o własnym podwórku. Dlatego proponujemy przeprowadzenie audytu. Audyt może dotyczyć weryfikacji dotychczasowej komunikacji procesów HR w Twojej firmie, postrzegania jednostki w strukturze organizacyjnej firmy a także ewaluować postępy, aby jeszcze bardziej zwiększyć efektywność Twoich działań. Audyt to etap, który jest częścią całego projektu, a jego cel uzależniony jest od Twoich oczekiwań.

 

Szukamy insightów, badamy, pytamy bezpośrednio, dobrze się rozglądamy.

Wszystko po to aby opracować Twoją wyróżniająca się strategie marki pracodawcy. Tutaj nie ma drogi na skróty.