Employer Branding zaczyna mieć coraz większe znaczenie zarówno wśród większych, jak i mniejszych przedsiębiorstw. HR-owcy pilnie poszukują działań employer brandingowych, bo tylko tak udaje się w pełni usatysfakcjonować i zmotywować pracowników. Jednak często przy nadmiarze zadań zapomina się o ustaleniu strategii EB lub w firmie nie ma zasobów, aby zacząć ją tworzyć. I wtedy z pomocą przychodzi outsourcing marketingu & eb, czyli agencje employer brandingowe.

Masz problem ze znalezieniem najlepszej, takiej, która spełni twoje oczekiwania? Jest kilka istotnych aspektów, na które powinieneś zwrócić uwagę.

Kompleksowość działań employer brandingowych 

Agencja employer brandingowa, która wymyśla świetne koncepty dla firm, ale nie ma w swoim zespole ludzi, którzy mogą je zrealizować, tylko utrudni twoje pole działania. Dlaczego? Potrzebne jest zaplecze digitalowe, które dopełni całość projektu. Marketingowcy, którzy opracują strategię employer brandingową. Specjaliści do spraw social media, którzy obejmą działania w Internecie. Programiści, którzy, przykładowo, usprawnią zakładkę Kariera lub stworzą aplikację mobilną dla Twoich pracowników.  Bez tego, zaraz po wymyśleniu świetnego konceptu i strategii employer brandingowej, będziesz musiał radzić sobie sam.

Zaangażowanie

Rozumiemy pod tym słowem odpowiedzialność, zapał do działania, ale i doświadczenie. To bardzo istotne, biorąc pod uwagę, że im więcej robisz, tym lepiej wykonujesz swoją pracę. Agencja, która specjalizuje się w strategiach employer brandingowych z łatwością odnajdzie wyróżniki w Twojej firmie, które pozwolą na budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy. Bardzo dobrze, jeśli prowadzą szkolenia dla firm (Love Job organizuje i prowadzi 🙂 – sprawdź naszą ofertę)  – tzn. że przekazują swoją wiedzę dalej i chcą się nią dzielić.

Jak mówią o sobie?

To bardzo istotna kwestia. Oryginalne przedstawienie swoich umiejętności, specjalizacji czy grafika strony dużo mówi o tym, co agencja może następnie zaproponować Tobie. Dobre zdjęcia, ciekawe filmy, absorbująca treść. Jeśli intryguje Cię to, w jaki sposób prezentują siebie – z pewnością musisz się z nimi skontaktować ?

A co mówią inni?

Warto spojrzeć na rekomendacje. Jeśli byli współpracownicy szczególnie coś doceniają, mocno polecają agencję za oryginalność i kompleksowość działań, tzn. że właśnie tacy są. Inspirujące rekomendacje = aspirujące pomysły i strategie.

A co najważniejsze? Kreatywność!

Wszystko to, co czytałeś wyżej jest bardzo istotne. Ale nie ma dobrej agencji employer brandingowej bez kreatywności ? Popatrz na rozwiązania, które proponują, na treści, na to jak piszą o swojej pracy – to też jest wyobraźnia! Wtedy znajdziesz odpowiedź czy to właśnie ich szukasz.

Z naszej strony możemy dodać tylko, że mamy nadzieję, że LoveJob wydaje Ci się właśnie taką agencją – dla nas kreatywność, kompleksowość działań i doświadczenie to trzy filary, na których się opieramy. Zresztą, napisz: hej@lovejob.pl lub wypełnij formularz, a sam się przekonasz?

Chcesz zrobić swój pierwszy krok w budowaniu wizerunku atrakcyjnego pracodawcy już dzisiaj? Wypełnij poniższy formularz i otrzymaj Manual Komunikacji Employer Branding, który odpowie na Twoje pytania i wątpliwości z obszaru employer brandingu.


*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania o manual Employer Branding przez Religa&Arak Sp. z o.o. 9/331 Ślusarska St, 30-710 Kraków. Aby uzyskać szczegółowe informacje, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

*Wyrażam zgodę na przesyłanie przez Religa&Arak Sp. z o.o informacji handlowych oraz marketingowych drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).