Szkolenia dla liderów employer brandingu

Dowiedz się jak przyciągać i zatrzymać „najlepszych” pracowników. Praktyczne szkolenia z employer brandingu. Nie zostań w tyle, zacznij działać!

Uważamy, że efektywnego podejścia do EB (jako rozległej dziedziny, którą zdecydowanie jest)  nie może uczyć jeden trener. Dlatego w LoveJob szkolenia prowadzą praktycy HR i Marketingu.

NASI TRENERZY

Anna Arak-Stachacz prowadzi szkolenia employer branding

Anna Arak-Stachacz

Jestem energiczną prowadzącą i praktykiem z 12-letnim doświadczeniem na poligonie w marketingu, komunikacji i PR w agencjach, MŚP i korporacji. Kierowałam marketingiem i komunikacją wewnętrzną sieci hoteli, stworzyłam i wprowadziłam na rynek markę kosmetyków. Przez ostatnie 2,5 roku byłam marketing communication managerem w ING Banku. Pracując dostrzegłam jak istotna jest angażująca komunikacja HR z pracownikami i kandydatami. Co firma traci nieodpowiednio komunikując się z talentami wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

Dziś dbanie i kształtowanie wizerunku pracodawcy wymaga tego samego kunsztu co marketing skierowany do klientów. Podczas warsztatów i szkoleń uświadamiam i zwracam uwagę, że w każdej firmie drzemie potencjał do budowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy. Trzeba umieć spojrzeć „out of the box” na to, co mamy, zderzyć z potrzebami kandydatów i odpowiednio zakomunikować.

Anna Dolot prowadzi szkolenia employer branding

dr Anna Dolot

Przygotowuję i prowadzę szkolenia od ponad 12 lat w międzynarodowych korporacjach, polskich koncernach i firmach rodzinnych. Mam praktyczne doświadczenie w procesach rekrutacji i selekcji. Od 8 lat prowadzę zajęcia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie i MBA w obszarze Human Resource Management and Development. Współpraca ze studentami daje mi wiedzę na temat ich kompetencji, potrzeb i oczekiwań wobec rynku pracy, ale przede wszystkim mnóstwo energii. Daje mi też wiele radości i pomysłów w różnych obszarach – zawodowych i prywatnych. Uwielbiam zaangażowanie i możliwości, które drzemią w ludziach, ich pomysły, pasje i zainteresowania.

Ukończyłam pracę doktorską w temacie coachingu, jako metody rozwoju kompetencji. Przede mną obrona. Z pracodawcami współpracuję głównie jako praktyk, ale i… naukowiec. Przeprowadziłam i opublikowałam badania dotyczące szeroko pojętego kształtowania wizerunku pracodawcy (w tym procesu rekrutacji i selekcji), roli przełożonego w motywowaniu pracowników, czynników motywowania. Analizuję opinię pracodawców i pracowników. To ciekawa perspektywa. Na ogół odmienna…

TEMAT SZKOLENIA

Jak zbudować markę pracodawcy, która przyciągnie najlepszych pracowników?

Jak właściwie zacząć myśleć o wdrożeniu działań employer brandingowych w organizacji, aby osiągnąć zamierzone cele HR i biznesowe?

Po szkoleniu będziesz wiedział/a jak:

Wdrożyć konkretne narzędzia niezbędne do budowania i komunikowania swojej marki pracodawcy

Komunikować, aby przyciągać talenty i zatrzymywać najlepszych pracowników

Pobudzić zaangażowanie wśród obecnych pracowników

Przeprowadzić analizę grupy docelowej Twoich kandydatów

Wdrożyć konkretne narzędzia niezbędne do budowania i komunikowania swojej marki pracodawcy

Określić obszar EVP i potencjał swojej organizacji jako atrakcyjnego pracodawcy

Dostaniesz dużą dawkę inspiracji i nową energię do tworzenia pomysłów i narzędzi EB

Dowiesz się jak sprostać oczekiwaniom biznesowym Twojej firmy

Program

Jak działa employer branding i dlaczego jest tak ważny? 

Skąd przenikanie się i współdziałanie różnych obszarów: HR, marketingu i PR. Podejdź do tego strategicznie – zbuduj wizerunek atrakcyjnego pracodawcy i zacznij działać małymi krokami.

Wyróżnij swoją firmę.

Kultura i wartości zjadają strategię na śniadanie. Analiza wizerunku pracodawcy i konkurencji na rynku pracy. Aspiracje życiowe i trendy społeczne – wykorzystaj je w budowaniu przewagi konkurencyjnej, aby utrzymywać, angażować i przyciągać odpowiednich kandydatów uwzględniając pokolenia X, Y, Z.

Pozycjonowanie marki pracodawcy (EVP)

Pokażemy Ci jak szukać i opracować Employer Value Proposition na podstawie autorskiego narzędzia EVP Builder, które pomoże Ci później stworzyć strategię EB dla swojej firmy.

Jak komunikować się z kandydatami i otoczeniem?

Employer branding zewnętrzny. Jak wykorzystać dostępne kanały i punkty styku oraz jak zdefiniować grupy docelowe komunikacji rekrutacyjnej. Przegląd narzędzi i metod (m.in. ogłoszenia, www, video, blogi, content, media relations, kanały social media) w myśl zasadzie – tak jak wszyscy, nie zawsze znaczy efektywnie.

Proces zarządzania projektem EB

Konkretny przykład (case study) jak prowadzić taki projekt krok po kroku.

Mistrzowie – Oni wiedzą jak się robi EB

Przegląd najlepszych case study z Polski i świata z obszaru EB.

Background

Kogo zapraszamy na szkolenie:

specjalistów i menedżerów HR,
specjalistów i i menedżerów EB,
specjalistów ds. komunikacji,
specjalistów ds. PR.

Każdy może się zapisać, jednak LoveJob lubi inspirować i wychodzić poza strefy komfortu, a nie jedynie gadać 🙂 Chcemy, aby w szkoleniu wzięły udział osoby, dla których nasze podejście „ma sens” i które mają w sobie energię, by przekuć ją na działania. Szkolenia prowadzimy warsztatowo dlatego oferujemy tylko 18 miejsc. Czy chcesz należeć do tego wąskiego grona?

REFERENCJE

SILVAIR logo

LoveJob efektywnie wsparła nas w budowaniu strategii działań employer brandingowych i marketingu wewnętrznego. W branży tak konkurencyjnej jak IT tylko wyróżniająca się i spójna komunikacja HR Marketingowa łącząca zasoby marketingowe z wymaganiami i potrzebami pracowników daje firmie możliwość zdobycia przewagi rynkowej.

Przeczytaj całość

Zobacz stronę klienta

Marek Wierzbicki - Chief Marketing Officer Seed Labs Sp. z o.o.
ING logotyp

Z Anią współtworzyłyśmy strategię komunikacji banku dla pożyczek gotówkowych a także realizowałyśmy kilka dużych kampanii 360. Nasze wspólne wysiłki przyniosły świetne wyniki sprzedażowe i wizerunkowe. Ania aktywnie szuka inspiracji w bieżących trendach oraz potrzebach i wymaganiach konsumentów. Podsumowując to bardzo zaangażowana profesjonalistka.

Przeczytaj całość

Zobacz stronę klienta

Anna Talarek - Zarządzający Marketingiem ING Bank Śląski S.A.

LoveJob opracowało dla VESUVIUS w Polsce koncepcję komunikacji employer brandingowej. Koncepcja strategiczno-kreatywna obejmowała działania i narzędzia skierowane do pracowników oraz do kandydatów do pracy. Jestem zadowolona z dotychczasowej współpracy z LoveJob. Cechuje ich dynamiczna i sprawna komunikacja w codziennej pracy, ciekawe pomysły oraz indywidualne i kreatywne podejście do employer brandingu i komunikacji.

Przeczytaj całość

Zobacz stronę klienta

Natalia Marciniec - Kierownik Zasobów Ludzkich VESUVIUS Poland

1. Employer Branding Lider – KRAKÓW

DATA

25.04.2018

GODZINY

08:54 – 16:56

MIEJSCE

Kraków

CENA

1077 zł + VAT

2. Employer Branding Lider – WARSZAWA

DATA

23.05.2018 r. (środa)

GODZINY

08:54 – 16:56

MIEJSCE

Warszawa

CENA

1177 zł + VAT

3. Employer Branding Lider – WARSZAWA. Kolejne dopiero we wrześniu

DATA

wrzesień 2018 r.

GODZINY

08:54 – 16:56

MIEJSCE

Warszawa

CENA

1177 zł + VAT

Background

Formularz zapisu – Szkicuję się na lidera EB








Akceptuję regulamin.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych powyżej danych w celach związanych z udziałem w szkoleniu.