LoveJob story to narzędzie budujące employer brand i wspierające marketing rekrutacyjny w oparciu o unikatowy storytelling Twojej organizacji na stronie firmowej.

Gotowy, atrakcyjny mobile first interfejs z kluczowymi sekcjami i intuicyjnym procesem aplikacji czeka, aby boostnąć Twój Employer Brand do świata digital!
Zwiększ ilość zaangażowanych kandydatów i buduj wyjątkowe candidate experience. 

Otrzymuj więcej wartościowych aplikacji

Otrzymuj więcej wartościowych aplikacji dzięki zdobyciu uwagi i zaangażowaniu właściwych kandydatów

Buduj doskonałe pierwsze wrażenie

Buduj doskonałe pierwsze wrażenie poprzez atrakcyjny wizualnie interfejs z dużymi zdjęciami, video, miejscem na slogan oraz widocznymi buttonami oferty pracy (CTA) na urządzeniach mobilnych i desktopach

Zaprezentuj odpowiednio EVP

Zaprezentuj odpowiednio EVP i kulturę organizacyjną poprzez storytelling i atrakcyjny content dotyczący zespołów, misji, wizji, testimoniali pracowników i bloga 

Zwiększ ilość spływających CV

Zwiększ ilość spływających CV dzięki intuicyjnemu UX/UI, atrakcyjnej prezentacji oferty pracy i kategorii oraz sprawnej wyszukiwarce

Opowiedz historię, dzięki której kandydaci zostaną z Tobą na dłużej. Wykorzystaj dedykowane moduły i sekcje do zamieszczenia istotnego dla kandydatów contentu jak np:

  • Employee generated reviews
  • Wartości 
  • Employer story
  • Slogan, hasło
  • Benefity
  • Atrakcyjne i przejrzyste treści ogłoszeń
  • Możliwości rozwoju
  • Historie i testimoniale
  • Opisy i charakterystyka zespołów – prawdziwe insighty dla kandydatów
  • Proces rekrutacji
  • Kontakty do opiekunów rekrutacji
  • Zdjęcia, infografiki
  • Video, gify 
  • Nagrody 
  • Aktualności, blog, często zadawane pytania
  • Early Careers ( Interns & Graduades)
  • Diversity Pages – Dyversity, Equity & Inclusion
  • Employee blog

Otrzymuj więcej wartościowych CV dzięki UX/UI ułatwiającym wyszukiwanie ofert pracy i aplikację

  • Intuicyjne wyszukiwanie – prosty interfejs użytkownika ułatwiający wyszukiwanie ofert pracy i znalezienie poszukiwanego stanowiska
  • Call to action ( button aplikuj lub oferty pracy) w kilku miejscach
  • Czytelne i proste formularze bez zbędnych rozpraszaczy
  • Mobile first optimisation – do łatwego aplikowania z PDF CV
  • Wyszukiwarka 
  • Optymalne pozycjonowanie w Google
  • Atrakcyjna prezentacja ogłoszeń i kategorii 
  • Dostęp do CMS
  • Narzędzia do mierzenia efektywności działań

Zobacz jak się z nami pracuje

Brzmi dobrze?

Skontaktuj się z nami

Chcesz zobaczyć efekty naszej pracy?

Sprawdź realizacje