LoveJob team.
Dream team.

Synergia kompetencji, doświadczenia i umiejętności w employer brandingu, marketingu i komunikacji HR. Wsparta technologią i rozwiązaniami online.

Nasze supermoce?

To nie siła Hulka i podniebne loty Supermana. Choć czasem czytamy w myślach. Nasze supermoce to strategia i kreacja, marketingowy oraz technologiczny background.

Jesteśmy dumni z tego, że nie musimy wspierać się innymi superbohaterami – cały team do zadań specjalnych mamy inhouse’owo. Dzięki temu umiemy przeprocesować całą ścieżkę: od identyfikacji oraz zrozumienia Twojego problemu, przygotowania strategii, po egzekucję. Także w przypadku projektów dla międzynarodowych korporacji.

O trudnych rzeczach mówimy wprost i zapewniamy Ci pełne wsparcie – nie uciekniemy po dostarczeniu rozwiązania i naprawdę lubimy rozmawiać.

54
zrealizowane

projekty

Za tymi liczbami stoją prawdziwe historie: wyzwań, rozmów, pomysłów oraz sukcesów. 

4
lata

na rynku

Wykorzystaliśmy je w pełni na rozwój naszych kompetencji oraz na współpracę z klientami, którzy dają nam wyzwania, nie zadania. 

13
unikalnych

osobowości

Dla nas 13-ka jest szczęśliwa. Chociaż na niej nie poprzestaniemy. 

Anna Arak-Stachacz

Współzałożycielka.

Jestem energiczna i konkretna. Angażuje się na 100% we wszystko co robię. Przez 12 lat na poligonie doświadczeń w marketingu, komunikacji i PR w agencjach, MŚP i korporacji. Kierowałam marketingiem i komunikacją wewnętrzną sieci hoteli, stworzyłam i wprowadziłam na rynek markę kosmetyków. Przez ponad 2,5 roku byłam marketing communication managerem w ING Banku, gdzie z zespołem zdobyłam prestiżowe nagrody branżowe: Złote EFFIE i KTR. Moje działania przełożyły się również na świetne wyniki sprzedażowe.

Pracując dostrzegłam jak istotna jest angażująca komunikacja marketingowa i HR z pracownikami, kandydatami, klientami. Co firma traci nieodpowiednio komunikując się z talentami wewnętrz i na zewnątrz organizacji.

Dziś dbanie i kreowanie wizerunku pracodawcy wymaga tego samego kunsztu co marketing skierowany do klientów. Dlatego zdecydowałam się założyć LoveJob, aby dzielić się moją wiedzą i wykorzystać umiejętności w budowaniu i komunikacji marek i produktów.

Sebastian, Wiola, Agnieszka, Valeriia, Paweł, Iza, Grzesiek, Patryk, Paweł, Dawid, Rafał, Michał

Współpracownicy.

Specjaliści od projektowania grafiki, art-directorzy, copywriterzy i proof readerzy. Animatorzy i twórcy angażujących filmów video. Programiści i web designerzy. Projektanci aplikacji internetowych i mobilnych. Zdolniachy, „mega mózgi”, czasami zamknięci w sobie. Urodzeni organizatorzy i event plannerzy. Trenerzy biznesu. HR-owcy z pasją i energią. Wykładowcy na uniwersytecie. Fotografowie emocji. Posiadacze kotów. Fani rowerów. Specyficzni i sympatyczni. Tygiel osobowościowy.

Może wydać Ci się to dziwne, ale właśnie takiego „koktajlu” kompetencji potrzebujesz, do realizowania działań z obszaru employer brandingu.

Zobacz jak działamy

Wyzwanie

Zaczynamy od rozmowy. Chcemy dobrze zidentyfikować Twój problem, żeby przeprowadzić jak najskuteczniejszy research, określić cele i przeanalizować najlepsze możliwości. Ty dajesz nam wyzwanie, my bierzemy je na klatę.

Strategia

Zbieramy wszystkie materiały dostarczone przez Ciebie oraz te, które przygotowaliśmy podczas researchu. Nasi stratedzy analizują je i układają wstępny plan, który z Tobą konsultujemy. Na tej podstawie przygotowujemy strategię.

Kreacja

Twoja kampania trafia do zespołu kreatywnego. Na podstawie briefu, cyklicznych spotkań ze strategami i project managerem, nasz team przygotowuje key visual i materiały graficzne spójne z CI oraz komunikacją marketingową Twojej firmy.

Komunikacja

Przygotowujemy plan komunikacyjny, ustalamy tonality zgodne z linią komunikacyjną Twojej firmy. Tworzymy główne hasło kampanii oraz copy na wszystkie nośniki, uwzględniając potrzeby grupy docelowej.

Brzmi dobrze?

Skontaktuj się z nami

Chcesz zobaczyć efekty naszej pracy?

Sprawdź realizacje