WYZWANIE:

Wsparcie rekrutacji na stanowisko testerskie. Dotarcie do pasywnych grup docelowych pokolenia Z. Zwiększenie rozpoznawalności marki w środowisku kandydatów.

Od czegoś trzeba zacząć!

Strategia krok po kroku

Dzięki przeprowadzonej analizie potrzeb grupy docelowej, udało nam się stworzyć profile wzorcowych kandydatów na stanowisko testera.

Wiedząc, jaka jest grupa docelowa i jej oczekiwania, przeszliśmy do części kreatywnej, obejmującej zbudowanie komunikacji i opracowanie grafik.

Koncept kreatywny

Wiedząc, że kierujemy kampanię do młodych osób w wieku 18-24 lat, ściśle związanych ze środowiskiem gamingowym, postanowiliśmy oprzeć naszą komunikację na nomenklaturze i zapożyczeniach gamedev, tak by przemówić językiem grupy docelowej.

W ten sposób powstały dwa główne hasła, z których każde wskazuje, że promowana oferta ma związek z gamingiem oraz zaznacza sugerowany brak doświadczenia i możliwość postawienia pierwszego kroku w karierze, zgodnie z wymogami stanowiska.

Spójność
z wymogami brandowymi

Przystępując do prac nad warstwą wizualną (Key Visual), zastosowaliśmy przyjęte przez markę globalne standardy projektowe. Dzięki nim udało nam się zachować spójność przekazu oraz indywidualny charakter brandu.

Unifikacji zostały poddane następujące elementy graficzne: fonty, układ i ekspozycja nośników graficznych, typografia.

Koniec ze stereotypami!

Ponieważ środowisko gamedev uchodzi za zdominowane przez mężczyzn, zdecydowaliśmy odejść od tego stereotypu. W ten sposób zrodził się pomysł postawienia sylwetki kobiecej w centrum naszych działań.

Efekt? Jedna z dwóch wiodących grafik ukazuje młodą, atrakcyjną gamerkę, zachęcającą do aplikacji wszystkie zainteresowane ofertą kobiety o pasującym profilu kompetencyjnym.

Działania marketingowe

Działania remarketingowe skierowane do grupy użytkowników, którzy choć raz zobaczyli naszą reklamę, jednak nie zaaplikowali na wskazaną ofertę. W ten sposób zwiększyliśmy szansę na otrzymanie większej ilości CV.

Dodatkowo, wdrożyliśmy zespół działań ukierunkowanych na konkurencję. I tak też, jeśli kandydat wpisywał w wyszukiwarce Google hasła związane z poszukiwaniem pracy na to samo lub podobne stanowisko w firmie konkurencyjnej, w pierwszej kolejności trafiał na naszą ofertę.

2
Miesiące trwania kampanii
1,000,000
Wyświetleń nośników reklamowych
57
Wypitych kubków kawy