WYZWANIE:

Projekt i wdrożenie korporacyjnej strony wraz z dedykowaną zakładką Kariera. Wzrost konwersji poprzez zwiększenie ilości wartościowych aplikacji.

Case of the day:

Wyzwania potentata Doliny Lotniczej

Wymagający rynek pracodawców branży lotniczej oraz trudności ze znalezieniem kandydatów o wysokich kompetencjach i potencje rozwoju sprawia, że organizacje w tym sektorze muszą dobrze przemyśleć swoje działania marketingowe.

Jednym z najskuteczniejszych narzędzi rekrutacyjno-wizerunkowych jest atrakcyjna, rozmyślnie zaprojektowana i w pełni responsywna strona korporacyjna z zakładką kariera, która skupia ruch z wcześniej zaimplementowanej kampanii online oraz ułatwia aplikację.

Zacznij z nami

Architektura treści

Projekt nowej strony korporacyjnej EME Aero wraz z dedykowaną zakładką kariera obejmował pracę koncepcyjną, która zmusiła wszystkich zaangażowanych w zadanie specjalistów do „wejścia w buty wizytora”.

W pierwszej kolejności zdefiniowaliśmy potrzeby kandydatów odwiedzających stronę. W ten sposób mogliśmy określić, a następnie zaimplementować szereg usprawnień ułatwiających poruszanie się po witrynie, jak również pozyskiwanie wartościowych informacji o firmie i wreszcie, samą aplikację.

Zacznij z nami

Web development

Projekt strony obejmował nie tylko stworzenie wizualizacji i opracowanie treści, lecz również strategię UX/UI i kodowanie od zera.

Strona stanowi kluczowy punkt styku pomiędzy marką a potencjalnymi partnerami i kandydatami, dlatego została stworzona w taki sposób, aby realizować określone cele biznesowe nastawione na konwersję poprzez kontakt i aplikację. Przyjazny interfejs, wbudowane filtrowanie, interaktywne elementy przyciągające uwagę – to tylko kilka z wielu metod projektowych zastosowanych, by użytkownik wykonał określoną czynność.

Zacznij z nami

Korzyści z wdrożenia

Nowa strona EME Aero jest doskonałym miejscem, pozwalającym zainteresowanym kandydatom i partnerom na zapoznanie się z marką pracodawcy, jak również stanowi ważny element kampanii online realizowanych w ramach działań marketingowych marki.

Jako miejsce koncentrujące cały ruch z kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnych digital performance, jest narzędziem, które znacząco zwiększa szansę na pozyskanie dużej ilości wartościowych aplikacji, a także dostarcza wielu pozytywnych wartości w Candidate Experience.

Zacznij z nami
14
Stworzonych podstron
39
Zwalczonych bugów
2587
Linijek kodu