WYZWANIE:

Budowanie świadomości marki pracodawcy i marketing rekrutacyjny online. Wielokanałowa kampania zwiększająca liczbę aplikacji wraz z projektem strony Kariery.

Case of the day:

Trudności firm z branży automotive

Konkurencyjny rynek pracodawców w zakresie specjalistów zmusza twórców kampanii do tworzenia angażującej narracji, która dotrze do wąskiej grupy docelowej. Dlatego komunikacja musi przynosić wymierne korzyści jako zalety pracy w danej organizacji.

Zacznij z nami

Strategia

Kampania ma na celu pokazanie technologicznego wymiaru stanowisk mechanika i elektryka. Obecnie elektromobilność jest jedną z najprężniej rozwijających się branż.

Claim „Elektromobilnie przyszłościowi” jest punktem styku obu stanowisk i zapewnia konkretną wartość – pracę na lata. Dodatkowa gra słów przywodzi na myśl pojazdy elektryczne, które znajdują się w portfolio MAN.

Zacznij z nami

Strona kariery

Głównym celem kampanii było wdrożenie strony, która gromadziłaby wszystkie niezbędne informacje dotyczące procesu rekrutacji. Wszystkie te dane zostały zebrane zgodnie z najnowszymi wytycznymi UX/UI designerskimi.

Powstały w ten sposób wielofunkcyjny hub rekrutacyjny to miejsce, w którym koncentrujemy cały ruch z kampanii digital performance. Co więcej, dzięki przystępnej formie dostarczamy kandydatom pozytywnych wartości w Candidate Experience.

Zacznij z nami

Performance marketing

Realizując kampanie performance, definiujemy cele z rozróżnieniem dla każdego medium. Rozszerzamy słowo kluczowe „man praca” o synonimy i rozszerzenia, takie jak „man oferty pracy”. Ponadto skupiamy się na popularnych słowach kluczowych związanych z pracą, jak i tych, które są wyszukiwane w dużych miastach.

Wszystkie te działania w połączeniu z konwersją i Pikselem Facebooka sprawiają, że uzyskujemy wysokie wskaźniki kliknięć na stronie kariera.

Zacznij z nami
3
Miesiące trwania kampanii
4800000
Wyświetleń reklamy online
3000
Kliknięć w reklamy