WYZWANIE:
Budowanie świadomości marki pracodawcy i marketing rekrutacyjny online. Wielokanałowa kampania zwiększająca liczbę aplikacji wraz z projektem strony Kariery.
Trudności firm z branży automotive
Konkurencyjny rynek pracodawców w zakresie specjalistów zmusza twórców kampanii do tworzenia angażującej narracji, która dotrze do wąskiej grupy docelowej. Dlatego komunikacja musi przynosić wymierne korzyści jako zalety pracy w danej organizacji.
Strategia
Kampania ma na celu pokazanie technologicznego wymiaru stanowisk mechanika i elektryka. Obecnie elektromobilność jest jedną z najprężniej rozwijających się branż.
Claim „Elektromobilnie przyszłościowi” jest punktem styku obu stanowisk i zapewnia konkretną wartość – pracę na lata. Dodatkowa gra słów przywodzi na myśl pojazdy elektryczne, które znajdują się w portfolio MAN.
Strona kariery
Głównym celem kampanii było wdrożenie strony, która gromadziłaby wszystkie niezbędne informacje dotyczące procesu rekrutacji. Wszystkie te dane zostały zebrane zgodnie z najnowszymi wytycznymi UX/UI designerskimi.
Powstały w ten sposób wielofunkcyjny hub rekrutacyjny to miejsce, w którym koncentrujemy cały ruch z kampanii digital performance. Co więcej, dzięki przystępnej formie dostarczamy kandydatom pozytywnych wartości w Candidate Experience.
Performance marketing
Realizując kampanie performance, definiujemy cele z rozróżnieniem dla każdego medium. Rozszerzamy słowo kluczowe „man praca” o synonimy i rozszerzenia, takie jak „man oferty pracy”. Ponadto skupiamy się na popularnych słowach kluczowych związanych z pracą, jak i tych, które są wyszukiwane w dużych miastach.
Wszystkie te działania w połączeniu z konwersją i Pikselem Facebooka sprawiają, że uzyskujemy wysokie wskaźniki kliknięć na stronie kariera.