01.
Wyzwanie

Zwiększenie liczby aplikacji na stanowiska produkcyjne przy bardzo dużej, lokalnej, konkurencji.

02.
Strategia

Przeanalizowaliśmy działania konkurencji oraz zachowania grupy docelowej. Doszliśmy do wniosku, że aplikacja przez wysłanie CV może być dla niektórych kandydatów nieodpowiednia. Zaproponowaliśmy więc udostępnienie im innego, bliższego, narzędzia czyli telefonu.

03.
Kreacja

Staraliśmy się stworzyć kreację, która byłaby dopasowana do grupy docelowej –nie tylko zrozumiała, ale i przekonująca. Twarzą kampanii jest rzeczywisty pracownik Vesuvius – ktoś, z kim kandydaci mogą się utożsamiać (i z kim będą współpracować).

04. Komunikacja

Postawiliśmy na bezpośrednie copy. Mówimy wprost o benefitach i stawkach. Główne hasło kampanii, czyli “Dobra praca dla Ciebie”, jest odpowiedzią na bolączkę grupy docelowej. Nie bez znaczenia jest też forma “na Ty” – już w tym momencie zaczynamy rozmowę z kandydatem, którą będzie kontynuował przez telefon.

Narzędzie komunikacyjne: billboard

Kampanię outdoor zdecydowaliśmy się oprzeć na billboardach. Działaliśmy kompleksowo – przygotowaliśmy nie tylko kreację, lecz również zarządzaliśmy procesem wyboru odpowiednich nośników, ich zakupem, rozliczeniem itd. W kreacji skupiliśmy się na przekazaniu w sposób jasny i czytelny najważniejszych informacji związanych z konkretnym stanowiskiem. Dostosowaliśmy komunikat ze względu na nośnik: pokazaliśmy tylko jeden benefit. Dodatkowo eksponowaliśmy dedykowany numer, pod którym można było się skontaktować z opiekunem rekrutacji.

Narzędzie komunikacyjne: citylight

Citylighty posłużyły nam do komunikowania bardziej precyzyjnych wartości. Korzystając z języka korzyści oraz personalnej narracji, przedstawiliśmy pełny katalog benefitów najistotniejszych z perspektywy naszego odbiorcy. Ze względu na charakter targetu, postawiliśmy na mocne wartości, odchodząc od typowego dyskursu „owocowych czwartków”. Nasza grupa docelowa w większości podróżuje komunikacją miejską, więc przystanki były dla nas naturalnym strategicznym wyborem. Podobnie jak w przypadku billboardów, istotnym elementem kreacji było zdjęcie Łukasza – prawdziwego pracownika Vesuvius, z dziesięcioletnim stażem.

27
nośników outdoorowych
90
dni trwania kampanii
2
przedłużenie kampanii

Jak się z nami pracuje przy tym projekcie?

Przeczytaj referencje

Zastanawiasz się, co możemy zrobić dla Ciebie?

Skontaktuj się z nami